Thursday 11 February 2016

20 SEBAB HARUS PILIH YAMNA BEAUTY!

Assalamualaikum wbt, selawat serta salam buat rasul junjungan kita, nabi Muhammad SAW.

Apa khabar follower NR hari ini? Sihatkah kalian semua?
Alhamdulillah NR sihat walafiat dan mendoakan agar kalian juga diberi kesihatan yang baik oleh ALLAH SWT.
Amin.....

Hari ini, NR terasa nak berkongsi lagi dengan anda semua mengenai,
20 SEBAB HARUS MEMILIH YAMNA BEAUTY!

WOW!!!

Anda nak tahu tak apa 20 senarai tersebut? Mesti semua tak sabar nak tahu kan. NR akan bongkarkan kesemuanya kepada anda sekejap sahaja lagi. Anda mesti baca entry NR ini sampai habis ye...

20 SEBAB HARUS CUBA DAN PILIH PRODUK YAMNA BEAUTY.


Jeng.. jeng.. jeng...

20 SEBAB HARUS CUBA DAN PILIH YAMNA BEAUTY
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Produk ORGANIK. Dihasilkan daripada ramuan gabungan bahan sunnah dan bahan semulajadi terpilih yang lain yang diperakui sebagai agen aktif untuk kesihatan serta kecantikan kulit.

2. Sabun YAMNA dihasilkan 100% HOMEMADE melalui kaedah pembuatan tangan 100% (by hand-made).

3. Produk dijamin HALAL dan SELAMAT digunakan kerana produk YAMNA tidak mengandungi bahan terlarang dan bahan berbahaya (non-toxic product) serta tidak mengandungi lemak haiwan.

4. YAMNA Beauty produk BUATAN MALAYSIA. Bukan product repack dari negara luar seperti Cina atau Siam.

5. Produk BERKUALITI TINGGI dengan harga yang berpatutan dan mampu dimiliki oleh semua golongan. Harga ekonomi.

6. Produk yang meliputi penjagaankulit SELURUH BADAN kerana mempunyai 2 jenis sabun iaitu YAMNA Facial Beauty Soap (untuk penjagaan kulit wajah) dan YAMNA Body/Feminine Soap (untuk penjagaan kulit badan dan bahagian intim wanita).

7. JIMAT MASA. Sesuai bagi mereka yang sibuk serta suka sesuatu yang ringkas dan cepat. YAMNA hanya ada 2 item (2 langkah) untuk penjagaan wajah dan 1 item (1 langkah) untuk penjagaan kulit badan.

8. Produk MESRA SOLAT. Boleh dibawa solat.

9. Produk yang sesuai untuk SEMUA GOLONGAN termasuk ibu mengandung, perempuan serta lelaki. Sabun homemade YAMNA sesuai digunakan seawal usia 6 bulan sehingga warga emas.

10. Sabun homemade YAMNA, LAIN DARI YANG LAIN. Tidak menyebabkan kulit kesat, pedih, kering, keradangan dan bertindak tanpa pengelupasan. Bertindak lembut pada kulit malah melembap serta mencerahkan kulit. TIADA KESAN SAMPINGAN JANGKA PANJANG.

11. Sabun homemade YAMNA bertindak DWI-FUNGSI, 2 IN 1.
     -Yamna facial beauty soap ; bertindak sebagai pencuci muka (cleanser) & penanggal mekap (make-up remover).
     - Yamna body/feminine soap ; bertindak sebagai sabun badan & pencuci bahagian intim wanita (feminine wash).

12. 1 set YAMNA Beauty mampu BERTAHAN SEHINGGA 1-2 BULAN penggunaan. Sangat jimat dan berbaloi dengan harga. 1 set, harganya tak sampai rm100.

13. Sabun homemade YAMNA langsung 100% TIDAK MENGANDUNGI bahan kimia dan bahan pengawet. Diperbuat 100% bahan alami.

14. YAMNA Foundation mempunyai TEKSTUR ISTIMEWA iaitu tidak melekit, tidak berminyak, ringan, tidak bercapuk bila berpeluh dan wangi. Lain dari foundation lain.

15. YAMNA Foundation mempunyai spf yang tinggi, SPF50 untuk melindungi kulit daripada sinaran uv dan bertindak sebagai krim siang.

16. YAMNA Foundation berfungsi untuk menyamari liang-liang pori (tanpa blocking), menutup cela wajah, meratakan tona kulit dan mencantikkan kulit wajah dalam sekelip mata SEPANTAS 5 SAAT.

17. YAMNA Foundation turut berperanan untuk membuatkan wajah anda lebih "glowing" dan "flawless" selain mencerah serta melembapkan tesktur kulit.

18. YAMNA Foundation mempunyai hanya 1 TONA WARNA iaitu natural untuk semua jenis kulit dan bersifat menyerap pantas mengikut warna kulit si pemakai. JIMAT kan? 😊. Sangat mudah untuk blend dengan warna asal kulit.

19. YAMNA Beauty MEMBANTU menghasilkan kulit yang sihat dan cantik semulajadi tanpa kesan sampingan dan membahayakan kesihatan anda.

20. HARUS MEMILIKI & MENCUBA YAMNA BEAUTY kerana sudah BANYAK FEEDBACK POSITIF yang kami terima dan sudah ada ramai PENGGUNA SETIA.

#YamnaBeauty
#produkbermutupilihanramai

Itulah antara 20 sebab anda perlu pilih YAMNAbeauty. Semua dah baca dan tahu kan..
Jadi apa tunggu dan lengahkan lagi?
Segeralah dapatkan produk YAMNA yang berkualiti dan selamat ini di pasaran.

Untuk tempahan, boleh hubungi talian HOTLINE YAMNA : 014 809 5623 untuk sebarang pertanyaan dan juga tempahan secara atas talian. Cepat dapatkannya sebelum terlambat tau.

NR ingin undurkan diru dahulu. Nantikan entry Mr yang seterusnya. Insyaallah NR akan kongsikan lebih banyak lagi info menarik buat tatapan anda semua. Jumpa lagi di lain kali.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment