Wednesday 20 January 2016

PROMOSI ISTIMEWA TAHUN BARU 2016. HARGA MELETOP, PENJIMATAN BERGANDA!

Assalamualaikum wbt. Selawat dan salam buat rasul junjungan, nabi Muhammad SAW..

Apa khabar teman blogger semua? Hari ni, NR nak kongsi dengan anda BERITA GEMBIRA tauuu...

Tahu tak, sekarang ni sedang berlangsung PROMOSI TAHUN BARU bagi produk jenama YAMNAbeauty?
Harga MELETOP, PENJIMATAN BERGANDA!!!

Wah..wah, dengar pun dah semangat kan. NR nak bagitahu, buat makluman semua, promosi istimewa ini diadakan julung-julung kalinya sempena menghargai pelanggan dan bakal pelanggan istimewa YAMNA.

Nak tahu tak apa yang lagi seronok? Semestinya harga terlajak ekonomi, maksudnya terlajak murah tau.. Yang paling istimewanya, dengan setiap pembelian bagi promosi ini, pelanggan YAMNA yang dikasihi layak menerima baucer diskaun untuk pembelian kali kedua secara PERCUMA. Rugi sangat sesiapa yang lepaskan peluang keemasan ini.

Inilah masa yang sesuai untuk rebut promo ini dan miliki produk YAMNA dengan penjimatan yang sangat berbaloi.
Jom, NR tunjukkan gambar iklan promosi ini. Jangan terkejut, mesti anda akan tersenyum dan tak sabar nak buat tempahan kan. He he. Jadi, anda mesti cepat-cepat buat pembelian selepas ini. Ingat tau, tarikh promosi ini hanya SAH pada 20jan sehingga 31 jan 2016 ini sahaja. Anda pasti akan menyesal kalau terlepas peluang. Jangan biarkan ianya berlaku tanpa merebut promosi ini tau! Serius, NR memang dah jatuh hati sangat dengan semua rangkain produk keluaran YAMNAbeauty!!!


HOT ITEM ini adalah sabun pencuci muka daripada madu kelulut dan ramuan bahan bermutu serta berkhasiat untuk kecantikan dan kesihatan kulit. Jangan lepaskan peluang memilikinya kerana ianya sesuai untuk semua jenis kulit.


FACIAL SET ini pula, set lengkap untuk penjagaan muka. Sabun YAMNA facial sebagai item penjagaan kulit wajah dan YAMNA foundation sebagai item untuk penjagaan dari luaran terutama dari sinaran uv dan untuk kecantikan kulit kerana boleh menutup cela dan parut jerawat. Ramai pelanggan YAMNA sukakan set ini.


FULL SET pula dikhususkan untuk penjagaan secara menyeluruh dari kulit muka sehingga kulit badan. Dilengkapi dengan YAMNA facial soap, YAMNA foundation dan YAMNA body/feminine soap.

Promosi istimewa ini sangat sangat sangat berbaloi. JANGAN LUPA UNTUK MEMBUAT TEMPAHAN SEGERA SEBELUM PROMOSI DITAMATKAN. UNTUK TEMPAHAN, BOLEH SEGERA WHATSAPP KE TALIAN DI BAWAH,

014 809 5623

SELAMAT MEMBUAT TEMPAHAN!

Jangan lupa ye semua kenalan NR. Mesti grab promo ini. Tidak rugi. Insyaallah. Oke lah, NR ingin undur diri dahulu. Nantikan post terbaru NR untuk entry seterusnya.

Jangan lupa beli produk YAMNAbeauty tau. He he.

Wassalam....

No comments:

Post a Comment